در حال بارگذاری ...

اجرای ”آستان بندگی کجاست" در فریدون کنار

"نمایش آستان بندگی کجاست" نوشته اصغر بمانی و کارگردانی احترام حسین پور در ایام تابستان  در سالن آمفی تئاتر اردوگاه شهید رجایی فریدون کنار روی صحنه می رود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، این اثر از سوی  معاونت امور فرهنگی اداره کل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در طرح گلستان قرآنی، با همت گروه تئاتر همرهان شهرستان محمود آباد و  با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای راهبردی تئاتر این شهرستان، روزهای یک شنبه ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر اردوگاه شهید رجایی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فریدون کنار، به صحنه می رود.
  این نمایش به عموزاده پادشاهی می پردازد که تحولی در وی ایجاد شده و  دیگر حاضر نیست در خدمت پادشاه باشد.  پادشاه دستور می دهد تا او را پیدا کرده و به حضورش بیاورند. عموزاده را در غاری می یابند که به راز و نیاز با خدای خویش مشغول است.  او را به قصر پادشاه می آورند، وی دلیل  روی گردانیش از پادشاه و گذشتن از پست و  مقام  را پنج عیب در پادشاه و پنج حسن در خدای متعال می داند و...
 در این نمایش عابد عبدی، حمید یونسی و سجاد فیاضی به ایفای نقش می پردازند.
 حمیدرضا گل محمدی  مشاور کارگردان و طراح صحنه، میترا ابراهیم زاده دستیار کارگردان، سجاد فیاضی طراح بروشور و پوستر، احترام حسین پور موسیقی و طراحی لباس این نمایش را به عهده دارند.